Sunday, September 21, 2008

Big pinus mugo

I evo što smo iskopali, to jest, što je moj prijatelj pronašao. Mugo je fantastičan, neopisivo dobar, vrhunski materijal. Mislim da je ovo najbolji mugo što sam vidio da je iskopan na ovim našim prostorima. Oooogroman je. Ima prilično korijena tako da vjerujemo u uspijeh.
Možda će se steći dojam da se ovakav primjerak tražio satima i danima?! Ma neee. Kad smo se popeli gore, bilo je tako zima da nam se uopće nije dalo puni hodat. Tražili smo jedno 45 minuta na potezu 100x50metara u zavjetrini. I eto...mugo.




Ovdje se radi drveni box za veliko drvo.


Njegova ekscelencija, big mugo.







Moj je dojam da "tamo gore" ima ovakvog materijala koliko treba. Možda i boljega, ako to još uopće postoji.

3 comments:

  1. Pozdrav prijatelji na drugoj strani granice! Drago mi je da ste i vi počeli vaditi muge. Mislim da ne postoji velika šansa za preživljavanje ovoga primjerka. Moje kratkotrajno iskustvo kaže da je potrebno izvaditi mnogo korijenja.
    Držim fige za uspeh i samo tako dalje.

    tijek

    ReplyDelete
  2. Ništa, počinjemo s mantrama da se ovaj div sačuva...ommmmmmmmm
    DonQuijote

    ReplyDelete
  3. Svaki pozitivan impuls prema ovom "divu" obogatit će HR bonsai scenu!
    Hvala Seba na prezentaciji... stvarno se na fotkama vidi da sam u šoku i drugi dan :)
    Mario

    ReplyDelete